Podobne ako s čapicami to vypadá aj s tričkami. Určite patria medzi najrozšírenejšie
reklamné predmety ktoré ponúkajú pivovary pre svojich návštevníkov často už aj
v podnikových predajniach. Záujem je samozrejme aj medzi zberateľmi ale aj v tomto
odbore sa príliš veľa zbierok nevytvára, skôr sa používajú na bežné nosenie. Aj
ja som mal v skrini dlho odložených niekoľko tričiek ktoré som používal až som z
nich nakoniec vytvoril zbierku v ktorej mám dnes viac ako 50 tričiek. Pomohli mi
k tomu aj moje mnohé osobné známosti v pivovaroch a medzi zberateľmi hlavne v
zahraničí od ktorých som väčšinu tričiek dostal alebo vymenil za iné. Dnes ich už
na bežné nosenie nepoužívam a našiel som pre ne miesto aj v mojom múzeu. Vlastním
aj niekoľko tričiek z rôznych zberateľských klubov.
Ukážka zo zbierky tričiek sa pripravuje